אורנה מיכלוביץ
הומאופתיה קלאסית




להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



טיפול הומאופתי בהרטבה, הזעה, אלרגיה


הזעת יתר - טיפול הומאופתי

 
דף הבית >> הרטבה, הזעה, אלרגיה - ועוד תיאורי ריפוי >> הזעת יתר - טיפול הומאופתי

 אם אתה יוצא מהמקלחת ושוב מזיע, אם אחרי כל מאמץ קטן אתה מוצא את עצמך  שטוף זיעה, אם רק חשבת על מפגש חברתי או זוגי, או על הקיץ שמתקרב,  וכבר אתה מרגיש שפניך מכוסות זיעה, וכך גם  בתי השחי, או כפות הידים והרגלים,  אם רוב מחשבותיך סובבות סביב הצורך להימנע ממצבים המעוררים את פרייצת הזיעה ואיך להסתיר את ההזעה כשכבר פרצה - עליך לדעת שאתה לא לבד: כ3% מאוכלוסית העולם סובלים מהבעיה, זאת תופעה שכיחה, המונים כמוך סובלים בשקט, כשאיכות חייהם נפגעת בכל תחום ותחום הקשור באינטרקציה עם אחרים.
 
 המבוכה ואי הנוחות הקשורים בהזעה יעכבו התפתחות מקצועית. (הקושי יכול להתחיל כבר בשלב לחיצת יד במפגש עם אנשים חדשים,  או אפילו קודם – בשלב החשיבה על המעמד הזה,  ולכן יש הימנעות הרבה פעמים מקיום יחסים חברתים בכלל ובעבודה בפרט  מה שמעכב ההתקדמות  בעבודה, וכך יכול להיווצר דפוס של כישלון הימנעות  ובדידות).


איזון בלוטות הזיעה בטיפול הומאופתי
מובן שיכולה להתקיים הפרעה בזוגיות (כל מפגש וכל "דייט" וכל חיזור) היא  משימה קשה, להתגבר על המבוכה ולהודות בבעייה דורש להתגבר על הרבה חשש ופחד מדחייה.. וכך הסימפטום הפשוט לכאורה, הופך לצל שמעיב על החיים, ומביא לעיכוב ועצירה בהתפתחות ובהתקדמות בכל תחום בחיים. הזעה בכפות ידיים מונעת התנסות במשרות שונות המצריכות אחיזה בחפצים (מזרק סכין כלי נגינה ועוד). קיים רצון  להימנע מעבודה באיזור לח או לא ממוזג, וכך האפשרויות להצלחה מקצועית והגשמה מקצועית חברתית וזוגית הולכות ומצטמצמות. 
 
העיסוק בהסתרה משפיע כללית על האופן בו האדם זז מתנועע, מתלבש פועל ומציג את עצמו כל זה יוצר חוסר ביטחון, מונע חוויות הצלחה ותחושות הישג וכך נוצר מן מעגל של חוסר ביטחון שמביא לכישלון ושמביא לעוד חוסר ביטחון ואדם שיכול היה להצליח ולהגשים את עצמו מוצא את עצמו במקום הלא נכון לו.
 
ההזעה היא תופעה טבעית – לשם קירור הגוף, היא מווסתת על ידי מערכת העצבים הסימפטתית. אם אצלך המערכת פועלת באופן מוגבר, ומיצרת זיעה, הרבה מעבר לדרוש לשם קירור הגוף,  אתה סובל מסימפטום הנקרא הזעת יתר 
 
הרפואה הקונוונציונלית מציעה כמה פתרונות, השכיח הוא ניתוח בו מנתקים עצבים מהמערכת הסימפטתית, הניתוח לרוב מצליח ובאיבר מסויים נפסקת ההזעה, אבל במקרים רבים נוצרת בעיה של הזעה מפצה באברים אחרים בגוף..
 
הזרקת בוטוקס היא דרך חדשנית לנטרל את בלוטות הזיעה, מדובר בהכנסת רעל לגוף ויעילות השיטה מוגבלת, בעיקר לטוח הארוך
 
אמצעים אחרים מסורבלים ודורשים התעסקות רבה או שימוש חוזר כל כמה שעות (חסימת הבלוטות באמצעות מלחי אלומיניום, יבוש הזיעה או מניעתה באמצעים שונים  שימוש בכל מיני דיאודורנטים אבקות משחות) , כל האמצעים האלה לא תמיד יעילים, יש בהם סיכון ותופעות לוואי

הזעת יתר - בעיה מציקה שנפתרת בקלות בהומאופתיה קלאס
הפיתרון ההומאופתי לבעית ההזעה הוא פתרון זול יחסית, ללא תופעות לוואי, ללא השקעת זמן בכל יום,  וללא הזעה מפצה. הומאופתיה קלאסית מבינה  שההזעה המרובה קשורה בחוסר איזון בעבודת הבלוטות (לעיתים חוסר איזון הורמונלי),  והטיפול הוא לא במנגנון ההזעה אלא בחוסר האיזון שבשורש הבעיה, מה שבא לידי ביטוי במנגנון הפיזיולוגי. החזרת האיזון דורשת עבודה מדוקדקת של הכרות את כל המאפיין והייחוד של המטופל, מצבו הרפואי, היסטורית המחלות במשפחה וכו מה שמוביל למציאת תרופה מתאימה אינדיבידואלית למטופל.

יש כ250 תרופות הקשורות בהזעת יתר . מתוך כל אלה תיבחר התרופה הנכונה על סמך אותה הכרות מדוקדקת. לאחר שנים של עבודה בקליניקה אין לי ספק שניתן להגיע לאיזון, לפעמים בלקיחה חד פעמית של תרופה הומאופתית. יש מטופלים רבים שיעידו על הצלחת הטיפול.
 
דוגמא:
בן 26 מספר: אחרי ניתוח התחלתי להזיע. בעיקר בפנים ובגב, חם לי בכל הגוף, אני נהיה עצבני ותוך שניה מתחיל להזיע,  אין לי בעיות בבלוטת התריס או שום בעיות כאלה, של חילוף חומרים, אני לא יכול לדבר עם אנשים שלא מכיר, לא נוסע לראיונות עבודה, הביטחון שלי בקרשים.. סיגריות או קפה מחמירים את המצב, אין לי ביטחון עצמי כל דבר מעלה בי חרדה, כל מפגש עם אדם חדש מגביר את ההזעה, כל דבר קטן מוציא אותי מאיפוס, אם לא מוצא מיד איזה מסמך עבור לקוח, מפחד שאזיע ואז מה הוא יחשוב עלי.
 
בפגישת מעקב אחרי חודש וחצי: שיפור, אני שמח לדווח על שיפור במצבי, אני פחות עצבני ומזיע פחות, עדיין חם לי ואני מזיע אחרי קפה או סיגריה, אבל הרבה פחות

אחרי שלושה חודשים – הבעיה כבר לא קיימת...

הרטבה - טיפול הומאופתי קלאסי

 
דף הבית >> הרטבה, הזעה, אלרגיה - ועוד תיאורי ריפוי >> הרטבה - טיפול הומאופתי קלאסי
הומאופת יכול לקבל אי מייל כזה ודומים לו:

בתי בת 14, שקבלה כבר מחזור, מאד חכמה ומפותחת מגילה ולמרות זאת היא עדיין מרטיבה לפעמים. השינה שלה כל כך עמוקה והיא לא מתעוררת גם אם המיטה רטובה. אני מתעוררת אחרי חצות ומנסה להעיר אותה כדי להגיע בזמן לשירותים. כל זה מאד מביך בשבילנו ומונע ממנה פעילויות בחברה, והשתתפות במפגשים הכוללים שינה מחוץ לבית. האם יש לך פיתרון?



הרטבה לילה יום - הומאופתיה קלאסית
הרטבת לילה אצל מי שגילו מעל חמש היא תמיד נושא מביך, ולמרות שהבעיה בדרך כלל משתפרת וחולפת עם הזמן יש לה השפעה לטווח ארוך על הרגשת האדם עם עצמו ועל התפתחות חברתית.
הסיבות לתופעה לא תמיד ידועות, וגם הפיתרון הקיימים יעילים במידה חלקית, ולפעמים בעייתים בגלל תופעות לוואי. יש הרבה השערות והרבה גישות להסבר התופעה, אף גישה לא הוכיחה את עצמה כנכונה ומאף גישה והבנה תיאורטית לא נבע פיתרון מושלם. 

 
היו  רופאים שראו  בהרטבה בעיה הקשורה בשינה עמוקה מידי,  הם ניסו לטפל  באמצעות תרופות המשפיעות על עומק השינה. היו שהבינו את הבעיה כיצור מוגבר של שתן ולכן ניסו לפתור אותה באמצעות תרופות המשפיעות על יצור ואצירת השתן (דרך השפעה על פעילות הורמונלית בגוף).

היו פסיכולוגים שראו את הפיתרון בהתניה התנהגותית ומכאן ההמלצה היתה על פעמון שמעיר את הילד כשהוא מתחיל להרטיב. אחרים דוגלים בטיפול משפחתי על מנת לאתר ולפתור לחצים סמויים המתבטאים בחרדה שאולי קיימת ברקע ברקע לסימפטום.

אחרים בגישה פסיכולוגית תיאורטית שונה חפשו קונפליקט שליטה-הרפיה כלשהו, או תוקפנות סמויה או פחדים וכו. סיבות נפשיות אכן  ימצאו ברקע של חלק קטן מהסובלים מהרטבה. חרדה ומתח  יהיו לעיתים הסיבה להרטבה אצל ילד שכבר היה "יבש" ושוב התחיל להרטיב, בעקבות שינויים או מאורעות שיצרו חוסר ביטחון או חרדה אצלו, שינויים במשפחה, משברים, אח שנולד  או מישהו  שעזב.. אבל זה הסיפור רק במיעוט המקרים.

לרוב נמצאים גם גורמי תורשה – יש כ80% סיכוי שלהורה שהרטיב יהיה ילד שסובל מהרטבת לילה. התיחסות ההורים כשהיא מעודדת ומשדרת ביטחון שהתופעה זמנית וטבעית הכרחית כדי למנוע מתחים מיותרים.

לעיתים רחוקות הסיבות לבעיה הן אורגניות, או כתוצאה מזיהום, הבעיה לא קשורה בהרגלי השינה או האכילה והשתיה לפני השינה. יש שהבעיה נוצרת כשמשהו שהשתבש בתהליך הגמילה, אבל לא נראה שזאת באמת הבעיה, לא נמצא שהורים לילדים מרטיבים פעלו בדרך שונה מהורים אחרים. רוב הסובלים מהבעיה הם אנשים או ילדים נורמלים שמשהו במנגנון השליטה על הסוגרים בזמן שינה לא מתפקד נכון. נראה שפשוט משהו לא התפתח נכון במנגנון השליטה על שריר השלפוחית תוך כדי שינה.
מכאן נובע שרוב מה שמנסים לעשות, לפתור מתחים, למנוע שתיה לפני השינה, להעיר באמצע הלילה וכו וכו – לא מביא לתיקון המיוחל של המנגנון שהשתבש
.

 
את הסימפטום – שיבוש במנגנון 
שינה עמוקה הרטבה טיפול הומאופתי
השליטה על השלפוחית תוך כדי שינה-ניתן לרפא בתרופה הומאופתית נכונה.











 

טיפול הומאופתי קלאסי לסובלים מאלרגיות
 
האם אתם נהנים מהסתיו? שמחים כשמגיע האביב? מאושרים כשנגמר סוף סוף הקיץ  ורוחות קרירות מתחילות לנשב? אם אתם סובלים מאלרגיות לא בטוח שחילופי עונות הם תקופה טובה בשבילכם.. אתם מצפים לסבול מעיניים אדומות, נפוחות ומגרדות ומאף דולף? ומה עם התעטשויות הבוקר?.. לסבול מאלרגיה זה לחיות בחשש מתמיד, לעמוד על המשמר. עור שמתנפח? שיעול אסטמתי? קדחת השחת? אלרגיה לכלבים או חתולים? או אלרגיה שיכולה להתפתח במהירות  למצב מסכן חיים בעקבות חשיפה למאכלי ים או אגוזים? כמובן שהבעיה אינה האגוזים, או גרגר האבק, הפרי, התרופה או החתלתול, הבעיה היא במערכת חיסון שרואה צל הרים כהרים.






אף סתום מקשה על פעילות ספורטיבית ומקשה חברתית. אף סתום גורם לך לנשום דרך הפה, כשמנגנני הסינון בו טובים פחות. לשימוש תכוף באנטיהיסטמינים וסטרואידים יש מחיר ובודאי כך לאמצעים דרסטים יותר, זריקות להקטנת רגישות וניתוחים להסרת רקמות.. האמצעים האלה אולי יעילים בטווח הקצר, אבל בבירור אינם פותרים את הבעיה. העלמת הסימפטום – נדודי שינה, התעטשויות, גירודים, כאב ראש– אפשרית עם שימוש באנטיהיסטמינים, אבל זה לא יהיה  ריפוי אלא הדחקת הבעיה. 





יש טיפול קונווציונלי באלרגיה שמזכיר משהו מהעיקרון ההומאופתי. הטיפול הרפואי נותן מנות קטנות מאד של האלרגן (החומר המפעיל את התגובות האלרגיות) וכך "מחסן" את המערכת להתרגל ולא להגיב לאותו האלרגן. עיקרון מוכר מתחום  טיפול ביהווריסטי בפוביה למשל: לחשוף את המערכת לדבר המפחיד (לדמין מעלית, להתקרב מעלית, להיכנס למעלית כשהדלת פתוחה וכו).. וכך  מופחתת הרגישות לגירוי המפחיד, או לאלרגן.

ההומאופתיה אכן מאמינה במנות קטנות מאד (אפסיות בעצם) של חומר מדולל. המנה הקטנה הניתנת לשם ריפוי היא מנה של חומר שיש לו זיקה לאישיותו ואפיוניו הכללים והנפשיים של המטופל. מנה זאת תפעיל פעולה לאיזון וריפוי מהנטיה המוגזמת – האלרגיה..

כדי למצוא את התרופה קונסטיטוציונית המתאימה נדרש הומאופת מנוסה, עם יכולת אבחנה טובה וידע תיאורטי טוב שיעזור לו להבחין מה בסיפור שמטופל מספר חשוב ומרכזי, מה האפיונים הבולטים של הקליינט שלו. כשאלה נמצאו ברורה גם התרופה שתאזן, תרפא ותפטור אותו מהאלרגיה.
 
מאמר שפורסם בעיתון לנסט
Lancet (12-10-94)
מאתר מחקר שנעשה לפי כל הכללים (לעריכת מחקרים בתרופות) וניסה לראות אם יש עדיפות לטיפול ההומאופתי בחולי אסטמה על פני קבוצת הפלסבו. מחקר זה הוכיח ללא כל ספק שהשיפור בקרב מטופלי ההומאופתיה היה גבוה בהרבה מהשיפור בקבוצת הפלסבו. .

 








 
 










 
לייבסיטי - בניית אתרים
 
 




















ריפוי טבעי לא מפר אישון
הדחקה היא העלמת הסימפטומים מבלי טיפול בגורמים העמוקים להופעתם. הדחקה היא טיפול שמכוון רק לביטול הסימפטום ולהעלמת המחלה הפיזית, טיפול שלא נוגע בגורמים העמוקים למחלה, טיפול כזה יביא ליצירת סימפטומים קשים יותר בהמשך, ואף עלול להביא להפרעה נפשית. למשל: הדחקת מצב של דלקות אוזנים חוזרות באמצעות אנטיביוטיקה יכולה להתבטא בסופו של דבר בהפרעת קשב. טיפול בדלקת בגיד באמצעות תרופה אנטי-דלקתית יכולה להביא להטבה בכאב ובמקביל להתפתחות תחושות דכדוך או חרדה. קשרים אלו בדרך כלל  אינם מובנים ואינם מוכרים.

הסיבה להרעה הנפשית בעקבות ההדחקה היא שהגוף משמש הארקה למתחים קונפליקטים וקשיים נפשיים שלא נפתרים. אם לא מאפשרים לגוף לבצע את תפקידו כבלם זעזועים או כ"הארקה" למתחים נפשיים, מתחים אלה חוזרים למישור הנפשי וכך אנחנו חווים הרעה נפשית אחרי טיפול קונוונציונלי.
אנטיביוטיקה -חבלה בניסיון הגוף לרפא את עצמו
רציתי להדגיש כאן שטיפול נפשי או גופני הוא למעשה טיפול במערכת מורכבת יותר מכפי שנראה ומעבר לנושא המוכר יותר של תופעות לוואי, טיפול בחלק אחד, בין אם זה הפיזי או הרגשי יביא לתוצאות והשפעות על חלקים אחרים. כל זה לא נלקח בחשבון על ידי הרפואה הקונוונציונליות וכשמתפתחים סימפטומים חדשים בעקבות טיפול ממוקד סימפטום,  רופא לא ישאל  מה קרה קודם, אלא יטפל במצב החדש בתרופות חדשות שאלו ידחיקו את המצב החדש ויצרו בעיות חדשות. אחרי הדחקות רבות כבר אין דרך לחזור אחורה ולהתיר את הפלונטר והטיפול יהיה תמיד בתוצאות העגומות של ההדחקה כלומר טיפול בסימפטומים חדשים שהרפואה עצמה יצרה, וכך המרחק מריפוי ילך ויגדל.



טיפול הומאופתי קלאסי לסובלים מאלרגיות
 
האם אתם נהנים מהסתיו? שמחים כשמגיע האביב? מאושרים כשנגמר סוף סוף הקיץ  ורוחות קרירות מתחילות לנשב? אם אתם סובלים מאלרגיות לא בטוח שחילופי עונות הם תקופה טובה בשבילכם.. אתם מצפים לסבול מעיניים אדומות, נפוחות ומגרדות ומאף דולף? ומה עם התעטשויות הבוקר?.. לסבול מאלרגיה זה לחיות בחשש מתמיד, לעמוד על המשמר. עור שמתנפח? שיעול אסטמתי? קדחת השחת? אלרגיה לכלבים או חתולים? או אלרגיה שיכולה להתפתח במהירות  למצב מסכן חיים בעקבות חשיפה למאכלי ים או אגוזים? כמובן שהבעיה אינה האגוזים, או גרגר האבק, הפרי, התרופה או החתלתול, הבעיה היא במערכת חיסון שרואה צל הרים כהרים.






אף סתום מקשה על פעילות ספורטיבית ומקשה חברתית. אף סתום גורם לך לנשום דרך הפה, כשמנגנני הסינון בו טובים פחות. לשימוש תכוף באנטיהיסטמינים וסטרואידים יש מחיר ובודאי כך לאמצעים דרסטים יותר, זריקות להקטנת רגישות וניתוחים להסרת רקמות.. האמצעים האלה אולי יעילים בטווח הקצר, אבל בבירור אינם פותרים את הבעיה. העלמת הסימפטום – נדודי שינה, התעטשויות, גירודים, כאב ראש– אפשרית עם שימוש באנטיהיסטמינים, אבל זה לא יהיה  ריפוי אלא הדחקת הבעיה. 





יש טיפול קונווציונלי באלרגיה שמזכיר משהו מהעיקרון ההומאופתי. הטיפול הרפואי נותן מנות קטנות מאד של האלרגן (החומר המפעיל את התגובות האלרגיות) וכך "מחסן" את המערכת להתרגל ולא להגיב לאותו האלרגן. עיקרון מוכר מתחום  טיפול ביהווריסטי בפוביה למשל: לחשוף את המערכת לדבר המפחיד (לדמין מעלית, להתקרב מעלית, להיכנס למעלית כשהדלת פתוחה וכו).. וכך  מופחתת הרגישות לגירוי המפחיד, או לאלרגן.

ההומאופתיה אכן מאמינה במנות קטנות מאד (אפסיות בעצם) של חומר מדולל. המנה הקטנה הניתנת לשם ריפוי היא מנה של חומר שיש לו זיקה לאישיותו ואפיוניו הכללים והנפשיים של המטופל. מנה זאת תפעיל פעולה לאיזון וריפוי מהנטיה המוגזמת – האלרגיה..

כדי למצוא את התרופה קונסטיטוציונית המתאימה נדרש הומאופת מנוסה, עם יכולת אבחנה טובה וידע תיאורטי טוב שיעזור לו להבחין מה בסיפור שמטופל מספר חשוב ומרכזי, מה האפיונים הבולטים של הקליינט שלו. כשאלה נמצאו ברורה גם התרופה שתאזן, תרפא ותפטור אותו מהאלרגיה.
 
מאמר שפורסם בעיתון לנסט
Lancet (12-10-94)
מאתר מחקר שנעשה לפי כל הכללים (לעריכת מחקרים בתרופות) וניסה לראות אם יש עדיפות לטיפול ההומאופתי בחולי אסטמה על פני קבוצת הפלסבו. מחקר זה הוכיח ללא כל ספק שהשיפור בקרב מטופלי ההומאופתיה היה גבוה בהרבה מהשיפור בקבוצת הפלסבו. .

 
 




 
     
 
 
 

 
<a data-cke-saved-href="http://www.livecity.co.il/" href="http://www.livecity.co.il/" style="text-decoration-line: none; color: rgb(97, 98, 98); white-space: nowrap; font-size: 10px; font-weight: bold; text-align: right; padding: 2px 25px 2px 3px; clear: both; margin: 5px auto 0px; line-height: 17px; display: table; width: auto; border: 1px solid rgb(147, 149, 152); background: url(" image="" users="" 17914="" ftp="" my_files="" bottomlogo="" ball_bottom.jpg?id="10601454&quot;)" 98%="" 60%="" no-repeat="" rgb(255,="" 255,="" 255);"="" target="_blank" title="בניית אתרים">
הרטבה -פיתרון אלטרנטיבי - טיפול הומאופתי
את התרופה ההומאופתית לוקחים פעם בשבוע במשך שלושה שבועות או כל יום במשך שבוע, בדרך כלל השיפור נראה כבר בשבוע הראשון ואחרי כמה שבועות הבעיה נפתרת.



 
 טיפול הומאופתי באלרגיה
 אוזניים גרון אסטמה שיעול

ריפוי או הדחקה?

03/05/2012 22:17:00
מצוקות נפשיות יתפתחו כתוצאה מטיפול לא נכון - כלומר הדחקה -של בעיות גופניות. הומאופתיה קלאסית יכולה להחזיר את הגלגל אחורה, לפתור בעיות נפשיות שנוצרו בגלל הדחקת בעיות גופניות בטיפולים קונוונציונלים
המשך לקרוא »

חשיבות החלומות בטיפול הומיאופתי

24/04/2012 23:43:00
החלומות הם כלי אבחוני מעולה בהומאופתיה קלאסית, קיצור דרך להבנת העולם הפנימי, לכל אדם עולם דימויים שונה ודימויי החלום מהווים אמצעי להבנת השפה הפרטית של המטופל ,וגם משמשים ולהערכת השינוי המתחולל בטיפול
המשך לקרוא »

הזעת יתר - טיפול הומאופתי

03/04/2012 14:52:00
אין פתרונות נוחים למי שסובל מהזעת יתר, לכאורה בעיה קלה אבל למעשה מקשה בכל התחומים - זהות, זוגיות, התנהלות מקצועית הומאופתיה קלאסית - שיטה פשוטה יחסית, מביאה לשינוי ואיזון באופן שבו בלוטות הזיעה עובדות
המשך לקרוא »

הרטבה - טיפול הומאופתי קלאסי

07/04/2012 16:25:00
ניתן לטפל בבעיה של הרטבת לילה אצל ילדים ומבוגרים, ובבריחת שתן בכלל באמצעות הומאופתיה קלאסית ולתקן את השיבוש ביכולת שליטה על השלפוחית גם אם לא תמיד סיבת השיבוש ברורה. ההשפעה מהירה לרוב, והטיפול פשוט
המשך לקרוא »

בריחת סידן - טיפול טבעי בהומאופתיה

22/11/2012 10:59:00
טיפול בתרופות הומאופתיות יכול להביא להשגת איזון מחודש בגוף ובכך ליביא גם לספיגה וניצול טובים יותר של הסידן המצוי במזון, מה שעדיף על הפרת איזון נוספת שבלקיחת תוספים
המשך לקרוא »

דלקת פרקים כאב גב והומאופתיה

24/05/2012 20:10:00
ניתן להקל על כאבי פרקים, ואף לרפא לגמרי דלקת פרקים שגרונית באמצעות טיפול בהומאופתיה קלאסית.הפחתת הדלקת תביא להפחתת השימוש בסטרואידים ומשכי כאבים, זה ריפוי שיביא גם לשינוי בקונפליקטים עמוקים ברקע החלה
המשך לקרוא »

מעי רגיז, מחלת קרוהן וטיפול הומאופתי

06/05/2012 23:49:00
טיפול הומאופתי קלאסי במעי רגיז מטפל בלחצים רגשיים הגורמים למחלה, וכך בהדרגה מושגת הטבה אמיתית וריפוי בניגוד לאמצעים הקונווציונלים המשקיטים את הדלקת והגירוי במחיר תופעות לוואי ואי טיפול בבעייה האמיתית
המשך לקרוא »

בולימיה אנורקסיה אכילה כפיתית - טיפול הומאופתי בהפרעות אכילה

10/12/2012 10:30:00
הפרעת אכילה-עיסוק אובססיבי בצריכת מזון או בהתכחשות לו, ניתנת לטיפול בטיפול הומאופתי שיכול להגיע לשרשיה הקדומים והלא מודעים. המאמר מקשר את אפיוני הפרעת אכילה לנושאים השונים של תרופות הומאופתיות מהטבע
המשך לקרוא »

איך למנוע (ולרפא) סרטן בהומאופתיה

03/04/2012 20:11:00
מערכת חיסון שלנו חזקה מאפשרת להתמודד עם לחצים. ריפוי עצמי מתרחש בכל עת, הגוף יודע להחזיר את עצמו לאיזון אחרי פגיעה. הומאופתיה קלאסית מחזקת את יכולת הגוף להילחם בתאים סרטניים.
המשך לקרוא »
+ הוסף תגובה חדשה
תגובות:
Loading בטעינה...
+ שלח משוב
לייבסיטי - בניית אתרים