אורנה מיכלוביץ
הומאופתיה קלאסית




להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



איך למנוע (ולרפא) סרטן בהומאופתיה

דף הבית >> טיפול הומאופתי בהרטבה, הזעה, אלרגיה >> איך למנוע (ולרפא) סרטן בהומאופתיה


איך למנוע מחלות, איך להתרפא מסרטן ומהו ריפוי אמיתי
 
הריפוי היחיד והמניעה הנכונה הוא-חיזוק יכולת ההתגוננות של הגוף. לחצים רגשיים מביאים לירידה ביעילות מערכת החיסון בהגנה על גופנו.

לחץ נפשי מפר איזון הורמונלי, דבר שיכול להביא ליצירת תאים בלתי תקינים, את זה  קשה יותר לתקן כשמערכת החיסון מוחלשת, למשל אחרי משבר רגשי, או מאמץ מוגבר או כל עומס אחר.

תרופה הומיאפתית (קלאסית) מחזקת את יכולת ההגנה של הגוף אחרי משברים נפשיים וכך מונעת מחלות. 
הטיפול עוזר להבריא ממחלות קיימות על ידי המרצת כוחות הריפוי הקיימים, וזה נעשה בעדינות ובדרך טבעית 
 
גם אם נהיה חשופים להתעללות, קור,רטיבות, עישון מופרז,אלכוהול בכמות מוגזמת, חיידקים, קרינה, תזונה גרועה וכו לא נחלה, במידה ומערכת החיסון שלנו חזקה ומאפשרת להתמודד עם הלחצים. ריפוי עצמי מתרחש בכל עת, הגוף יודע להחזיר את עצמו לאיזון אחרי פגיעה, איום ולחץ, לא משנה אם לחץ ומתקפה הם ברובד נפשי או בפיזי.
 

מחלות מתפתחות כשיכולת ההגנה הטבעית נחלשת.
בספר "הגוף הוא גיבור" של ד"ר רונלד גלזר מתואר מקרה בו אדם שהושתלה אצלו כיליה קיבל תרופות המחלישות את מערכת החיסון למנוע דחייה של האיבר המושתל. מיד אחרי ההשתלה הכיליה המושתלת התחילה לגדול, באופן לא טבעי ולא צפוי. ביום השני אחרי ההשתלה כבר היה גידול בכיליה השניה. הביופסיה הראתה המוני תאים ממאירים הגדלים במהירות ומתרבים בחלקי גוף אחרים.
 
מסתבר שבכיליה המושתלת היו תאים סרטנים שהתרבו במהירות ללא התנגדות מערכת החיסון. מערכת החיסון של התורם מנעה כנראה יצירת גידול בגופו, והחלשת מערכת החיסון אצל מי שנתרם אפשרה את התרבות התאים הסרטנים.
 
לא היתה ברירה והופסקו התרופות  המדכאות את מערכת החיסון, ודי מהר החלו הגידולים שהגיעו כבר לריאה להיעלם. גם הכיליה התחילה לקטון. באותו הזמן הגוף התחיל לדחות את הכיליה המושתלת והיא הוצאה מהגוף. החולה חזר לדיאליזה. אבל הבריא מהסרטן. הסרטן הושמד במהירות כשמערכת החיסון שבה לתפקד ביעילות הרגילה.
מהמקרה הזה ניתן להבין שהריפוי המהיר היעיל והנכון הוא על ידי מערכת החיסון המשוכללת שקיימת בגופנו.
 
אם חלינו – פירושו של דבר שמערכת ההגנה שלנו לא תפקדה ביעילות והשאלה החשובה והבוערת ביותר היא – מה מונע ממערכת החסון שלנו לפעול ביעילות?
 
התשובה ניתנה כבר מזמן. בשנות העשרים של המאה הקודמת נעשו מחקרים באוניברסיטת פראג שחשפו את התהליך בו נוצרת פגיעות למחלה בעקבות תגובה ללחץ. לחצים נפשיים מדכאים את מערכת החיסון ומונעים הגנה טבעית.

בטקסט קלאסי מהמאה ה19 "פתולוגיה רפואית"  כתב סיר ז'ימס פיז'יט כיצד הוא רואה קשר בין דיכאון וסרטן:
המקרים בהם הופעת הסרטן והתגברותו הם תופעת לוואי מידית לחרדה עמוקה, תקווה שלא התגשמה ולאכזבה –שכיחים כל כך, שקשה לנו להטיל ספק שדיכאון נפשי מהווה תוספת נכבדה להשפעות אחרות המעודדות התפתחות סרטן
 
בין הלחצים הקשים המדרדרים את יכולת ההגנה של הגוף: במקם הראשון אובדן (מוות) בן זוג, גירושין ופירוד, מות קרוב משפחה, פציעה, מאסר, נישואין, פיטורין, פרישה הריון, הרחבת משפחה, שינוי מקום עבודה, חובות, עזיבת בת את הבית, סכסוכים במשפחה, או במקום העבודה, שינויים בדיור, התחלת לימודים, מניעת שינה ועוד
 
יש לחצים כרונים שקשורים באורח החיים שאנחנו מקיימים במערב, בתוך הלחץ הזה נפגעים מנגנונים האחראים להקטנת חוסר איזון הורמונלי. אצל אנשים שחוו שכול נמצאה ירידה משמעותית במספר הלימפוציטים (כדוריות דם לבנות-כלומר "חיילי" מערכת החיסון). אם מערכת החיסון היא ההגנה שלנו כנגד מחלות בכלל וסרטן בפרט, לחץ נפשי המביא לירידת יעילות מערכת החיסון – יביא למחלות.
 
ההומיאופתיה הקלאסית היא דרך קלה זולה ויעילה לחיזוק מערכת החיסון ומניעת מחלות. התרופות העשויות מחומרים טבעיים בשיטה מיוחדת של מיהול וניעור ממריצות את מערכת החיסון , הטיפול מונע מחלות ומאפשר לחזור לאיזון שהופר בגלל לחצים שונים, ומתחים נפשיים.

 
לייבסיטי - בניית אתרים