אורנה מיכלוביץ
הומאופתיה קלאסית




להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



הומאופתיה - במה ניתן לטפל?

דף הבית >> הומאופתיה - במה ניתן לטפל?
ההומאופתיה מסוגלת לרפא כל מצב הפיך. ההומאופתיה לא תצמיח יד שנקטעה אבל תוכל לגרום לגידול להיעלם לדלקת להחלים, לכאב לחלוף ולחרדה להתפוגג ..

מאחר ומדובר בחיזוק יכולת הבראה שקיימת בגוף, כל תהליך החלמה שלמעשה עשוי היה לקרות ספונטנית, רק שלא קרה, יומרץ מאד על ידי הטיפול. כך למשל, ניתן להחלים מצהבת בתוך כמה ימים, וכך גם מדיכאון מתמשך, ובתנאי שיש כוחות חיים לעבוד איתם, הבנה טובה, תקשורת רציפה ותרופה מתאימה.



טיפול הומאופתי בבעיות כרוניות מגיל צעיר





 








רשימה חלקית להדגמה


אפשר לטפל באמצעות הומאופתיה במחלות כמו ברונכיטיס, מחלות חום מחלות ריאות' שיעול כרוני, נזלת כרונית, מחלות אף אוזן גרון, דלקות אוזנים חוזרות דלקות גרון, מחלות עיניים, אלרגיות, גידולים, זיהומים, הרעלות, דלקות פרקים, בעיות נוירולוגיות (פרקינסון בשלבים מוקדמים),  סחרחורת, פרכוסים, דימנציה, בעיות עיכול, מחלות מיעיים, עצירויות ושלשולים, קרוהן, מעי רגיז, מחלות כבד וכיס מרה, מחלות בדרכי השתן, בעיות הורמונליות, אנדוקרינולוגיות, חילוף חומרים, סכרת, תת פעילות של בלוטת התריס,  או עודף פעילות בבלוטות, (זיעה למשל) מחלות דם, מחלות אוטואימוניות, מחלות עור, מחלות מין, וסטיבוליטיס, הפרעות ומצוקות נפשיות מכל סוג, דיכאון, חרדה, הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית, סכיזופרניה, חרדה חברתית, הפרעות שינה, פוביות, אלימות והתפצויות כעס, הפרעות קשב וריכוז ועוד. 


מצב כרוני  ומצב "אקוטי"

להומאופתיה יש אפשרות לטפל גם במצבים כרונים, בעיות שהתפתחו לאט והורגשו לאורך זמן רב וגם בבעיות "אקוטיות" חולפות. המושג אקוטי לא מתיחס בהכרח לסכנה או לחומרת הבעיה אלא יותר למהירות בה המצב התפתח והמהירות בה המצב יכול להגיע לסיום.

מחלה אקוטית היא מחלה שפורצת בבת אחת ומתקדמת מהר. זאת מחלה שיש גם לטפל בה במהירות : דלקת גרון, דלקת בדרכי השתן, וירוס הקאות, הרעלת קיבה, שפעת עקיצה, פציעה חבלה, כוויה, נקע, שבר, מתיחת גיד,  הקאות, שלשולים מחלות חום  קשיי שינה, אם התחילו לאחרונה, סיבוכים אחרי ניתוח או חיסון, או לידה,  כל אלו והרבה אחרים, הם מצבים שנקראים אקוטים בהומאופתיה, והטיפול בהם יהיה המרצת כוח הריפוי לטפל במצב שנוצר.


הומיאופתיה קלאסית מחזקת את מערכת החיסון












אין להמעיט בהערכת כוח הריפוי הטמון בגוף, והמרצתו היא הדרך המהירה היעילה  להגיע לריפוי.  שיטה אחרת, שמתמקדת רק בסימפטום, יכולה להעלים סימפטומים אבל למעשה תדחיק את הבעיה שהביאה להיווצרות הסימפטום מלכתחילה, ותסתיר את סיבותיה, וכך תשאיר ותגביר את אי האיזון במערכת, מה שיתבטא בהמשך במחלות וסימפטומים חדשים.


 

 
לייבסיטי - בניית אתרים